El Marià Fortuny, en l’estrena del camp Sergi Roberto

Els alumnes de 6è de l’escola Marià Fortuny , juntament amb quatre escoles més de Reus, han tingut el privilegi d’assistir a l’acte d’inauguració d’un camp de futbol que la Fundació Cruyff ha construït a la nostra ciutat.

A l’acte hi han assistit diverses personalitats de l’àmbit polític, cultural i esportiu i, com no hi podia faltar, hem rebut també la visita del jugador reusenc del FC Barcelona, Sergi Roberto, amb gran entusiasme i satisfacció, que ha apadrinat el camp que porta el seu nom a la seva ciutat natal.

Després dels parlaments, el mateix Roberto ha disputat un partit amistós amb alumnes de cada classe de les escoles assistents i finalment s’ha realitzat una fotografia de família de tots els presents amb la qual s’ha clausurat l’acte. Així, Reus ja té un camp públic més de futbol obert per a tothom.

Amb aquesta aportació a la ciutat de la Fundació Cruyff, es vol fomentar valors com els hàbits saludables, el joc en equip, la superació personal i la integració de tots els alumnes.

El reusenc Sergi Roberto, pressionat per l’alumna del Marià Fortuny Inas Snoubri (FOTO: www.tarragonadigital.com)