Taller d’Educació Viària per al alumnes de Cinquè

Els alumnes de Cinquè es van desplaçar la setmana passada al Parc de Trànsit de la Guàrdia Urbana de Reus per realitzar el Taller d’Educació Viària, tot aprenent les principals normes de circulació tant de bicicletes com de vianants.

La jornada va comptar amb dos agents que van explicar de manera detallada als nostres alumnes com han de desplaçar-se per la ciutat tan si van amb bicicleta o patinet com si són únicament vianants, per poder moure’s amb seguretat.

Els alumnes de Cinquè van poder gaudir muntant damunt les bicicletes al mateix temps que aprenien a circular per les vies públiques.