Els jugadors del Reus d’hoquei visiten el Marià Fortuny

El capità i atacant Joan Salvat i el porter Càndid Ballart, dos dels jugadors del Reus Deportiu Miró d’hoquei patins, han visitat aquest dimecres la nostra escola per acostar-nos les característiques del seu esport i explicar-nos quin ha estat el seu camí fins arribar a l’elit.

Salvat i Ballart han portat el material que utilitzen per jugar i han explicat i mostrat als alumnes de Sisè, que prèviament han treballat a Educació Física l’iniciació a l’hoquei, quines diferències hi ha entre el que porta un jugador de pista i un porter. Posteriorment, s’han sotmès a les seves preguntes per conèixer millor quina ha estat la seva trajectòria.

Els dos jugadors roig-i-negres, per acabar, han animat a tot l’alumnat a esforçar-se per arribar a la fita que cadascú es marqui, gaudint mentrestant de la feina que es fa i valorant-la en la seva justa mida.