Aprenem a jugar a tennis taula

Les dues classes de Segon han gaudit d’una jornada molt enriquidora al Club Tennis Taula Ganxets, on han descobert els secrets d’un nou esport per a la majoria d’ells i elles, podent practicar-lo amb diferents jocs i activitats durant una bona estona.

Els alumnes de Segon, a les instal·lacions del CTT Ganxets

La invitació del CTT Ganxets, un club dedicat exclussivament a aquest esport, ha servit per a que els prop de cinquanta alumnes de Segon hagin pogut descobrir una mica d’història d’aquesta modalitat esportiva, veure amb quin material es juga i conèixer els objectius del mateix club enfocats a treballar amb els més petits.

Tots els nens i nenes han pogut aprendre a jugar a tennis taula, descobrint un nou esport

Durant tota la jornada, i de la mà d’una de les entrenadores del club, la Svetlana Skobina, els nens i nenes del Marià Fortuny han pogut aprendre i jugar a tennis taula, passant un gran dia fent una activitat física i esportiva saludable. La propera setmana els alumnes de Tercer també realitzaran aquesta sortida. Moltes gràcies per la vostra acollida, CTT Ganxets. Ha estat un dia magnífic!!!