VIVIM LA TARDOR A LA BOCA DE LA MINA !

El dia 11 d’octubre, els alumnes de sisè,  vam fer una sortida a la Boca de la Mina per viure  la tardor. Des de l’ escola, caminant caminant pels Països Catalans, vam arribar al col·legi Ciutat de Reus. Allí esmorzàrem asseguts al solet. Ens vàrem adonar que l’edifici era molt semblant al nostre.

A continuació, vam emprendre la caminada pel Passeig de la Boca de la Mina. És un trajecte de sorra que estava tot ple de fulles seques pel terra i al caminar notàvem el cric- crac.

Vam arribar fins el naixement de la mina d’aigua, un lloc desconegut i molt interessant per la gran majoria de nosaltres.

També vam fer una ullada a la planta potabilitzadora  de les aigües que arriben del pantà de Riudecanyes i que subministra a la nostra ciutat.

Més endavant vam poder observar l’impressionant edifici modernista Pere Mata d’Antoni Gaudí, tot tornant a l’inici del nostre recorregut.

Seguidament dinàrem a la Plaça de la Sagrada Família on vam aprofitar també per jugar una estona.

Arribàrem a l’escola al voltant de les 16:30 h. cansats, però satisfets de les experiències viscudes.

Els/ Les alumnes de 6è

dsc07412