Cantània a 5è

Ahir va ser un dia molt emocionant. Van venir algunes noies i alguns nois de sisè a parlar-nos de la Cantània, el projecte que es realitza a l’àrea de música a 5è. Ens van explicar com ho van viure ells i elles el curs passat, els seus records i ens van donar alguns consells. També ens van preparar un joc de pistes per a poder descobrir com es titula la nostra Cantània i quin dia anem a l’Auditori a cantar. Guardeu-vos la data: 🎶 Cantània 2024: EL NAUFRAGI 🗓️ 23 de maig de 2024 a les 16:30h 📍 L’Auditori de Barcelona Que comenci l’aventura! 🚢

CURS 23-24

 

Reunions Generals de Famílies

I3  3 d’ Octubre 16:45h
I4 14 de setembre 16:45h
I5 14 de setembre 16:45h
1r 2na reunió 21 de setembre 16:45h
2n 21 de setembre 16:45h
3r 18 de setembre 16:45h
4t 18 de setembre 16:45h
19 de setembre 16:45h
19 de setembre 16:45h

 

Les Balenes demanen ajuda!

Els mims ens hem convertit en periodistes i publiquem aquesta informació per intentar arribar a qualsevol persona que ens pugui donar un cop de mà en la nostra investigació!

 

El passat mes de març del 2023 la balena Lena va viatjar a l’Antàrtida. Quan va arribar no va trobar el seu menjar que és el Krill. Nosaltres hem rebut un missatge seu on ens demana ajuda, però després d’investigar què és el Krill, on es troba situada l’Antàrtida i com són les balenes, no hem pogut donar-li una solució al seu problema.

Per això demanem ajuda a qualsevol persona que ens pugui ajudar en la nostra investigació per descobrir que li ha passat al Krill.

Atentament

Infants de Primer de l’escola Margalló

PODEU ESCOLTAR LA NOSTRA NOTÍCIA EN FORMAT PODCAST: https://voca.ro/1dy4roQghHiw

ODS#14 LA VIDA SUBMARINA INFANTIL, 1r,2n I 3r

Avui , dimarts 25 hem iniciat la segona part del nostre projecte de l’ODS 14 :la vida submarina. Ara toca fer la tasca següent als infants de l’etapa de infantil i els alumnes de 1r, 2n i 3r de primària. Aquest infants seran els encarregats de crear l’atrezzo i els decorats. Però abans han de llegir el guió creat per les companyes de 5è.

Però se’ns plantegen alguns dubtes envers com treballar aquests aspectes amb infants tan petits. La Mariona, experta en escenografia del Liceu , ens ha donat algunes pistes per treballar-ho i ajudar així als alumnes a pensar quins elements del guió son importants i cal tenir present per no condicionar estereotips  socials.

Després de llegir l’obra com ens imaginem els personatges que intervenen? Com poden crear les diferents escenes on passa aquesta història? Quins són els objectes que apareixen a cada  història i cal tenir present…. Doncs totes aquestes preguntes i moltes altres han anat apareixent en aquesta xerrada online que hem compartit entre tots… Les possibles respostes les comencem a treballar a les aules la propera setmana….

COMENCEM….. A CREAR L’IMAGINARI DE LA NOSTRA OBRA TEATRAL.

 

Comiat de les voluntàries del “Sharing to Learn”

Aquesta tarda, l’alumnat de cinquè ha acomiadat les voluntàries de diferents instituts de la ciutat que, des del mes d’octubre, han assistit a l’escola cada dilluns a la tarda per dinamitzar diferents activitats orals en llengua anglesa. Després de dur a terme la darrera sessió, hem organitzat un petit berenar per agrair la seva tasca. Les trobarem a faltar!

Imatge de grup amb les voluntàries dels instituts.