Volem continuar amb dues línies de P3

El Departament ens ha notificat que el proper curs 21-22 només tindrem una línia de P3.

Des de l’escola compartim totes les peticions que planteja l’AFA com ara:

• no s’han tingut en compte els infants que són germans d’altres alumnes de l’escola i que no els  hi toca el nostre centre per zona,
  • en context de pandèmia, els grups haurien de ser menys nombrosos,
  • el fet de que aquest proper curs sigui una línia  comportarà molts problemes organitzatius.

En cap moment, la reducció de ràtios (de la que el Departament està tan orgullós) pot anar acompanyat de la reducció de línies.

L’AFA està recollint signatures per tal de fer-les arribar al Departament. Si voleu signar Cliqueu aquí

L’escola i l’AFA continuarem treballant per tal de que el Departament es replantegi aquesta decisió i poder continuar amb dues línies a P3.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *