Sortida a l’economat social

El dia 9 de febrer vam anar d’excursió els alumnes CS però amb itineraris diferents.

Els alumnes de 6è ens va tocar visitar l’Economat Social que és un lloc on és pot comprar fruita, verdura i altres aliments ecològics. Tota la compra es fa per Internet i només compren els socis, prèviament fan la comanda i es col·loca una cistella que es deixa a la botiga i després la venen a buscar, el dia que el pagès ve (els dimecres).

Després vam estar una estona davant de Can Batlló, vam veure la biblioteca que també està dirigida per voluntaris i aquí també hi ha una botiga de productes ecològics i frescos que només obre els dimecres.

Per últim, vam visitar “La Colmena” ubicada en un pati dintre d’una cafeteria, on fan un petit mercat els dimecres on venen productes els propis pagesos.

Hem arribat a la conclusió que és més favorable pel nostre planeta consumir productes de proximitat, són més bons, més sans i així també afavorim el consum de productes de la nostra terra.