Anem al Barçakids!

El dimarts 24 els alumnes de cicle superior vam anar al Camp Nou per fer activitats relacionades amb els valors en l’esport. En primer lloc uns monitors ens van exposar les activitats que faríem al llarg del dia, vam començar amb tablets i el codi Q.R. per buscar pistes relacionades amb l’esport i el treball en equip. A continuació, vam fer jocs per posar en pràctica tot el que havíem treballat. Vam anar a jugar a hoquei i quan vam acabar els partits vam anar a l’estadi per fer una foto i visitar-ho abans d’anar-nos a dinar.

Els valors que vam treballar van ser: Ambició, esforç, treball en equip, humilitat i respecte.

Vam fer una activitat de teatre i vam concloure el dia mirant un vídeo i ballant tots plegats.

Tots el alumnes vam tornar amb una samarreta, una revista i un pòster. Van donar uns carnets a les mestres per omplir-los a l’escola.

Va ser un dia molt emocionant perquè vam aprendre la importància dels valors en l’esport i a tot arreu.

Els alumnes de cicle superior.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *