Colònies a la neu!

Només tornar de les vacances de Nadal els nens i nenes de 4t i 5é van anar a Port del Comte a esquiar. El viatge va ser llarg però va valer la pena. Vam parar a esmorzar a Solsona, i quan vam arribar a l’alberg vam deixar les maletes i motxilles i els nenes i nenes de 4t  van anar anar a fer esqui de fons a les pistes de Tuixent la Vansa i els de 5è es van quedar a Port del Comte a fer snow.  Vam disfrutar molt i ens va encantar. Vam dinar i vam anar cap al poble de Tuixent a fer una  gimcana per tot el poble i vam llegir un poemes que vam fer.

Vam anar cap a l’alberg, vam sopar i vam fer una desfilada de pijames. En acabar,  vam anar a dormir perquè estàvem molt cansats.

El segon dia vam continuar amb les classes d’ esquí de fons  i d’ snowboard i van aprendre molt. Vam dinar tots a l’alberg i vam jugar a la sala de jocs. Després, vam anar a la piscina on vam divertir-nos molt i va ser molt bonic banyar-se mentre veies el paisatge nevat. Després vam dutxar-nos,   vam sopar i vam anar dormir.

El tercer dia ens vam quedar tots a Port del Comte a fer classes d’esquí alpí. Ens vam dividir en diferents grups segons els nivells. Alguns nens i nenes ja sabien esquiar i altres vam començar a aprendre. Ens va semblar molt fàcil i ens va encantar. Vam fer tres hores de classe i vam anar a dinar. Després, vam descansar i vam estar a la sala de jocs. Més tard, ens vam abrigar bé i vam anar a fer  un concurs de ninots de neu. Cada habitació va fer el seu ninot i el vam decorar amb pinyes, pedres, barret, bufanda i pastanaga. Va ser molt divertit.  Aquella tarda vam berenar xocolata amb melindros per poder escalfar-nos bé. Vam descansar una estona a les habitacions i vam anar a sopar. Per cert, el menjar de l’alberg estava deliciós. Com era l’última nit, alguns nens i nenes es van preparar balls i els van fer davant de tots. També es van anunciar les guanyadores del concurs de ninots de neu. En acabar les actuacions musicals vam tenir una gran sorpresa: la Teresa ens va preparar un pastís molt original en forma de tren i ple de “xuxes” per celebrar el seu aniversari. Estava boníssim! En acabar la súper festa, vam anar a recollir les habitacions i a dormir.

L’últim dia vam continuar amb les classes d’esquí i alguns van pujar al telecadira per anar a les pistes més altes i altres van pujar al telesquí per primera vegada. Va ser molt emocionant i vam aprendre moltíssim amb els professors i professores d’esquí! En acabar les tres hores de classe, vam anar a tornar tot el material: esquís, pals, botes i cascs i ja vam anar a dinar a l’alberg.  Quan vam acabar de dinar vam estar una estoneta jugant i ja vam anar cap a l’autocar que ens portaria a Barcelona. Van ser quatre dies molt emocionants i divertits, unes grans colònies que esperem tornar a repetir!!