Anem al cinema

El dijous 9 de novembre les classes de 1r i 2n han assistit a la sessió  de Cinema i Drets dels Infants, per a cicle inicial. L’alumnat s’ha divertit molt i s’ha emocionat amb les aventures de la petita Winky i el seu cavall màgic, l’Amèric. Una pel·lícula escollida per treballar els drets dels infants a gaudir del joc i del temps de lleure.
A la sala, s’ho ha passat molt bé durant la projecció del film i han compartit el que havien treballat a classe amb les altres escoles. L’Ishaal i l’Alma de 1r de l’escola Lluís Vives ens explicaven que juguem per divertir-nos i per fer amics. D’altra banda, els i les representants de 2n, la Carol, la Susana i l’Elias, ens deien que jugant creix la nostra imaginació, i que tenir una mascota ens ensenya a ser responsables i anar amb compte. Us adjuntem l’enllaç amb la publicació que en fa  el Butlletí del Cicle de Cinema i Drets dels Infants 2017.

Fotos cinema