ACTIVITATS 9-6-20

BON DIA FAMILIES! 

COMENÇA UNA SETMANA AMB UNA NOVA FASE EN LA QUAL JA NO TENIM MARCATS HORARIS D’ENTRADES I SORTIDES DE CASA, DE TOTES MANERES, RECORDEU QUE HEM DE CONTINUAR SEGUINT LES RECOMANACIONS SANITÀRIES.

US PROPOSO UNES TASQUES PER A FER EN AQUESTA PENÚLTIMA SETMANA. 

RECORDEU QUE LES PODEU FER ARRIBAR:

  • ENVIANT-ME UN CORREU ELECTRÒNIC AMB ALGUNA FOTOGRAFIA O VIDEO DEL QUE HEU FET.
  • SI HO PREFERIU HO PODEU ENVIAR PER WHATSAPP DEL GRUP DE LA CLASSE. 

US VULL DONAR LES GRÀCIES PER L’ACOMPANYAMENT QUE ESTEU FENT ALS VOSTRES FILLS/ES I FELICITAR-VOS PER TOT L’ENGINY I CREATIVITAT QUE DEMOSTREU EN TOTES I CADASCUNA DE LES ACTIVITATS QUE PORTEU A TERME. 

 

  • Agafa la teva joguina preferida de casa i fes un dibuix d’ella. Intenta posar el nom de la joguina que has dibuixat, tu sol/a amb les lletres que a tu et sonen. 
  • Farem igual que les  setmanes anteriors ,  però ara col·locarem a dins d’una bossa o capsa totes les cosetes que vagis trobant per casa que la seva primera lletra sigui la I

 

  • Picar paraules: Et deixo un enllaç d’un joc, que han preparat unes  mestres, per picar les síl·labes de les paraules. Recorda, primer has de dir la paraula en veu alta, després l’has de picar i per últim has de comptar les síl·labes amb els dits. Quan tinguis la resposta, col·loca el ratolí a sobre del número de cops que has picat i sabràs si la resposta és correcte. A cada paraula tens un àudio on podràs escoltar la paraula picada. 

https://view.genial.ly/5e98a18a8a1e5e0e205e0fe1/learning-experience-challenges-piquem-paraules

  • Quin número va abans i quin numero va desprès. Anirem a buscar els números que tenim confeccionats d’altres dies de l’ 1 al 10. Els ordenarem una vegada per recordar. Desmuntem la línia dels números i agafem un numero a l’atzar i el col·loquem a sobre de la taula i preguntem quin numero col·locaries desprès? I quin numero col·locaries abans?
  • Problema matemàtic: 
  1. Si la Laura té 4 caramels i el Pau té 3 caramels. Qui té més caramels?
  2. Quants caramels tenen entre tots dos?
  3. Què podem fer perquè el Pau tingui els mateixos caramels que la Laura?

        Recorda que per treballar el problema necessites material que pugui     

        fer servir per comptar i dos ninos. 

        Podeu anar variant la versió del problema amb diferents quantitats.  

  • Pesca de taps! Per fer aquest joc necessites taps de plàstic reciclats o taps de pots de conserves i dos pals de polo, de fusta o coberts de la cuina. Agafa un recipient i omple’l amb una mica d’aigua. Introdueix els taps i amb els dos pals has d’intentar agafar-los i traslladar-los a fora del recipient. No facis trampa! No es poden utilitzar els dits!

BONA SETMANA!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>