ACTIVITATS 29-5-20

Ja a les portes del cap de setmana i esperant que hagueu tingut uns bons dies, us proposo unes feinetes per anar treballant una mica a casa. Recordeu que és molt important anar fent una mica cada dia i no perdre els bons hàbits. 

Recordeu d’anar enviant les evidències del que aneu fent.  

  • Col·loca a dins d’una bossa o capsa totes les cosetes que vagis trobant per casa que la seva primera lletra sigui la A. 

Aquestes són les coses que jo he trobat a casa meva.

  Els que vulguin poden fer l’escriptura dels objectes que han trobat i   sinó serà suficient la discriminació auditiva que fan quan troben les coses. 

Si fan l’escriptura  cadascú al seu nivell, pot ser que uns escriguin nomes les vocals que els hi sona, altres alguna de les vocals, altres vocals més alguna consonant i d’altres que escriguin la paraula sencera.  És important que ho facin sols. FELICITEU A TOTHOM PEL SEU ESFORÇ !!

  • Activitat: “Elaboració de punts d’intersecció”.

Material: un foli, un regle, un llapis i llapis de colors. 

Marcarem en el foli petits punts de color vermell. L’infant haurà amb l’ajuda del regle formar punts d’intersecció mitjançant línies rectes. Desprès pot pintar les diferents formes que s’han creat. 

Pistes: Mostrar-li nosaltres les formes que hem format al crear punts d’intersecció. 

Variable difícil: no poden utilitzar el regle i creen ells els punts d’intersecció i les línies a mà alçada.

  • Activitat: “Històries de càlcul de transformacions de les quantitats d’inici”
  1. Repartició de botons (cigrons, boletes…material fàcil de comptar). La quantitat la poseu vosaltres. Tres capses (recipients, plats…) i el material l’hauran de col·locar seguint les següents consignes: 

-posar-ne una quantitat diferent a cada lloc

-posar-ne la mateixa quantitat en dos, i a la tercera una quantitat diferent

Es important que vagin explicant el que fan, o inclús poden fer el dibuix en cada una de les reparticions. 

  1. Material: 2 ninos, colors, cigrons o botons. Comencem a explicar la història: un nino té 3 colors (o el material que heu triat), l’altre nino té 5, li donarem la consigna de que ha de procurar que els dos tinguin 8. Quants haurà de donar?

Es important que vagin explicant el que fan, o inclús poden fer el dibuix en cada una de les reparticions.

  1. S’han de repartir 8 colors entre 3 ninos. A una de les nines li toquen 3, a l’altre li donem 2, quants li toquen a la tercera?

Es important que vagin explicant el que fan, o inclús poden fer el dibuix en cada una de les reparticions.

  1. S’ha de repartir 12 elements entre tres ninos i els tres han de tenir la mateixa quantitat, com penses que ho pots fer. 

Es important que vagin explicant el que fan, o inclús poden fer el dibuix en cada una de les reparticions.

BON CAP DE SETMANA!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>