PROJECTE POEFA ABA 19 a L’ESCOLA

Bones notícies per l’escola

El Departament d’Educació ha seleccionat la nostra escola perquè participi en el Projecte amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA),  al llarg del curs 2020-2021 Aquest projecte té per objecte la selecció de centres de titularitat pública del Departament d’Educació que presentin un projecte escolar amb actuacions innovadores de suport i reforç per reduir i prevenir l’abandonament escolar prematur i fomentar la igualtat d’accés a una educació de qualitat en les etapes de primària, secundària obligatòria i batxillerat.  El pressupost que ens han assignat és de 11.400 euros  i les  accions que s’estan implementant  corresponen a les següents  modalitats:

1. Extensió educativa amb un component lúdic. Sessions i estades dins i fora del centre, en horari lectiu, de tarda o extraescolar:
  • Abaratir el preu de les sortides escolars finançant els desplaçaments en autocars. Es beneficiari tot l’alumnat de l’escola
  • Proporcionar 2 setmanes de Casal d’Estiu 2021 a famílies susceptibles de l’ajut, seguint els criteris de l’Ajuntament de Barcelona per concedir l’ajut d’estiu
  • Creació de l espai lúdic “Espai Actiu”. La seva finalitat és proporcionar un espai lúdic i d’aprenentatge. Son beneficiaris 20 nens i nenes . Es porta a terme cada dia de la setmana de 16:00h.-17:00h.
  1. Orientació. Suport adreçat als i alumnes amb talents singulars i necessitats educatives específiques, i atenció a col·lectius d’alumnes en risc d’exclusió, marginalitat, abandonament prematur i desafecció escolar.
  • Taller d’Art teràpia integrativa. Es beneficien 8 nens i nens d’Educació Infantil.
  • Activitats de reforç per tal d’assolir competències bàsiques. Es beneficien 15 nens i nenes de P5  i Primer . L’activitat es porta a terme dos dies per setmana des de març.
  • Taller de Bàsquet. Activitat que es porta a terme dos dies per setmana de 16:00h.-. 17:00h. Es beneficien 20 nens i nens de Primària.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *