Preinscripció 2024

Ja tenim dates de preinscripció 2024!

Educació Infantil i Primària del 6 al 20 de març

Matricula del 18-26 de juny

Jornades culturals 2023

Arriba Sant Jordi, i amb ell, les tradicionals JORNADES CULTURALS de 2023!

Tothom està molt il·lusionat amb la proposta d’activitats que han preparat les mestres! Som-hi!!!

Al Llorens mengem fruita

Ja fa molts cursos que cada dimecres l’alumnat de l’Escola celebra el dia de la fruita i esmorzem fruita plegats.
Aquest divendres i dins del “programa fruita” mares de l’Escola han vingut a pelar, tallar, preparar i repartir fruita pels nostres infants que se n’han menjat molta i molt bona.

Volem agrair a aquestes mares el seu temps, esforç i dedicació.
Al Llorens ENS AGRADA LA FRUITA!!!

Carnestoltes 2023

Noies i nois, nens i nenes, famílies, mestres.. ja està aquí, ja arriba!!!

La setmana del 13 al 17 de febrer celebrem el CARNESTOLTES!

Ens espera FESTA GROSSA!!!

ORDRES CARNESTOLTES 2023

TASTA EL MENJADOR

T’agradaria tastar el menjador de l’escola?

Vine un dia i dinaràs de forma gratuïta el menú d’aquell dia al menjador de l’escola.

Cal inscriure’s a través del formulari DINAR A L’ESCOLA  a través del següent enllaç o a través de l’app TPVescola Serveis –> inscripcions–> dinar a l’escola:

Gràcies!

Intercanvi de postals de Nadal

Com anys enrere, els alumnes de 5è s’intercanvien cartes i postals de Nadal amb alumnes de 5è d’una escola del Regne Unit prop de Birmingham.
És una experiència molt enriquidora ja que a part d’aprendre i practicar l’anglès  també guanyen un amic per correspondència ” a penpal friend”.

Si en voleu saber més i veure algunes fotos ho teniu al blog d’anglès.

CASTAHALLOWEEN

El 28 d’octubre vam celebrar CASTAHALLOWEEN!!! Quina festassa!!!

Si vols més informació ves als blogs de l’Escola!

Vaga del 15 de març

Benvolgudes famílies del Llorens,
Com ja sabreu, hi ha convocats diversos dies de vaga durant el mes de març als centres educatius com a protesta per les actuacions i decisions preses de manera unilateral pel Departament d’Educació.
Davant d’aquesta situació l’Equip docent de l’Escola es suma el proper DIMARTS DIA 15 DE MARÇ a aquesta convocatòria de vaga.
Per aquest motiu us informem que no es garanteix l’activitat lectiva.
Agraïm la vostra comprensió i col·laboració i preguem disculpeu els inconvenients que us pugui generar.

Consell dels infants 21-22

Un curs més la nostra escola participa en el Consell dels Infants de Badalona (CIB).

Els i les representants de 5è i 6è van presentar el 20 d’octubre els murals que vam fer els nois i noies del Cicle Superior sobre els Drets dels Infants. Aquests murals, com els de les altres escoles, els trobareu exposats per diferents punts de Badalona fins al 22 de novembre.

Voleu veure els nostres cartells? entreu a:

Casal d’estiu al Llorens!!!

Aquest estiu 2021 a l’Escola tindrem el nostre Casal. El centre d’interès serà “EL GRAN WAKAN ”. Ens centrem en una tribu d’indis americans que tenen les seves pròpies costums, els seus rituals i una manera molt característica de viure. No us el podeu perdre!!!

Sant Jordi 2021

Durant aquesta setmana, a l’escola farem les Jornades Culturals.

Aquest any el tema que es treballarà és Sant Jordi. Els nens i les nenes realitzaran diverses activitats.

Properament trobareu fotografies en els blocs corresponents.