Treball vivencial a 5è

A cinquè seguim treballant d’una manera manipulativa i vivencial per tal que els nostres alumnes adquireixin millor els aprenentatges:

Els alumnes de 5è estem treballant les fraccions a l’àrea de matemàtiques. El dimecres 19 de febrer vam realitzar diferents activitats manipulatives per treballar les fraccions (Espais de fraccions). Cada 10 minuts havíem de canviar d’activitat (espai).  Vam jugar amb un domino de fraccions i vam fer servir diferents materials! Va ser molt divertit!!!!!

Per tal de conèixer millor en nostre cos i aprendre quins aparells i òrgans en formen part, hem treballat amb una samarreta amb realitat augmentada. Aquesta samarreta, juntament amb una aplicació ens permet veure els diferents aparells del cos humà i els òrgans que els formen.

El dijous 13 de febrer vam realitzar una pràctica amb pulmons. A l’assignatura de medi estem treballant La nutrició de les persones (aparell digestiu, aparell respiratori, aparell circulatori i aparell excretor). Per aquesta raó, vam fer la pràctica per tal de poder experimentar amb els pulmons i el cor i veure’n les seves parts.

També hem estat treballant l’expressió oral en català. Ho hem fet a través d’una temàtica molt interessant, la resolució de conflictes. Cada petit grup ha inventat un diàleg relacionat amb els conflictes i com resoldre’ls i l’han representat davant de tots els companys. Ha sigut una experiència molt enriquidora tant en valors, com per millorar les seves exposicions orals.