IV RODAESPORT DE VILAFANT (6è)

Aquest any hem celebrat la IV edició del RODAESPORT de Vilafant. Aquesta jornada esportiva es va dur a terme el divendres 19 d’abril a la zona esportiva de Vilafant (pavelló esportiu i entorn).

El Rodaesport va dirigit a l’alumnat de 6è de Primària. És una activitat intercentres que gira al voltant de la temàtica dels esports minoritaris i que està impulsada i organitzada pels mestres d’Educació Física dels centres participants amb la col·laboració de l’Ajuntament, l’INS de Vilafant, el Servei Educatiu de l’Alt Empordà, el Consell Esportiu de l’Alt Empordà i la Diputació  de Girona.

Van participar les escoles de Borrassà, Cabanes, Cistella, Garrigàs, Lladó, Llers, Navata, Ordis, Palau de Santa Eulàlia, Pont de Molins, Vilafant, Vilabertran, Vilamalla i Vilanant.

Es va realitzar un circuit d’onze esports, dinamitzat per alumnes de 1r BAT de l’INS de Vilafant,  on l’alumnat de les diferents escoles va participar repartit en diferents grups.

Si cliqueu la imatge podreu veure un bon recull d’imatges de la jornada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *