CORRECULL INFANTIL

El dimecres 10 d’abril vam participar en el repte anomenat Correcull organitzat per la fundació Kilian Jornet. El nostre objectiu va ser prendre consciència de l’impacte que poden tenir actes poc responsables i incívics en el medi natural.

Sovint sortim a l’entorn per gaudir i aprendre. “Per conservar el medi cal estimar-lo, i per estimar-lo, cal conèixer-lo bé” (Kilian Jornet Fundation)

Només sortint de l’escola ja vam trobar brossa, després vam fer un recorregut fins al parc on vam anar trobant cigarretes, plàstics, papers,…  Un cop a l’escola, vàrem seleccionar les deixalles i finalment les vam anar a llençar al contenidor corresponent.

Volem felicitar a tot l’alumnat per la seva empatia i les ganes de col·laborar!

Continuem!