SORTIDA RECORREGUT RIU MUGA – Cicle Mitjà
El dimarts 26 d’abril l’alumnat de 3r i 4t vam anar d’excursió i vam fer el recorregut del riu Muga. Amb les explicacions d’en Càndid i en Gerard vam aprendre moltíssim. Vam observar el curs alt, el curs mitjà, el curs baix i la desembocadura del riu Muga. Amb aquesta sortida ja comencem a reconèixer […]
SORTIDA RECORREGUT RIU MUGA – Cicle Mitjà Llegeix més »










