EXCURSIÓ A LA FUNDACIÓ MONA (CI)
El passat dimecres 25 de gener primer i segon vam anar a la Fundació Mona. Allà vam aprendre com viuen, com els rehabiliten i per què estan allà els primats. Ens van donar molta informació que ens ajudarà a completar els projectes que estem realitzant a l’aula. Ara ja sabem quin paper tenim nosaltres per […]
EXCURSIÓ A LA FUNDACIÓ MONA (CI) Llegeix més »










