Infantil

BICICLETADA I CAMINADA

De nou aquest curs hem pogut gaudir de la sortida conjunta d’Infantil i Primària fins a la pineda de Mas Pi. Uns vam anar amb bici, realitzant dos recorreguts i d’altres que vam anar a peu, també vam fer dos recorreguts diferents. Va ser un dia molt especial per l’entorn!

BICICLETADA I CAMINADA Llegeix més »

L’HORT DE P5

Els nens i nenes de la classe de P5 hem vist el procés de creixement dels enciams. Els hem plantat, regat i cuidat fins aconseguir fer la nostra collita. Els hem portat a casa i mireu quines amanides més bones !! Nyam, nyam, bon profit !!

L’HORT DE P5 Llegeix més »

CONTES AMB LLUM

Fa uns dies, l’alumnat d’Infantil, vam gaudir d’una sessió de Contes amb llum a càrrec de la Gemma de “Murmuri”. Ens va representar la història de “En Patufet” i la de “Les 7 cabretes”!!  

CONTES AMB LLUM Llegeix més »

SANT JORDI 2022

Tornant de Setmana Santa vam realitzar les activitats relacionades amb la diada de Sant Jordi. Divendres a la tarda vam gaudir de poemes, cal·ligrames, còmics, anagrames, cançons.. i tot seguit vam fer l’intercanvi de llibres i contes des de P3 fins a 6è. A continuació cliqueu la imatge per veure les fotos i els enllaços

SANT JORDI 2022 Llegeix més »

EASTER EGG HUNT

Abans de Setmana Santa, tots els nens i nenes de l’escola hem estat elaborant i pintant ous de fang per poder fer dur a terme l’Easter Egg Hunt, un joc relacionat amb la Pasqua durant el qual s’oculten ous decorats perquè els nens i nenes els puguin trobar. Aquí veureu la feinada que hem tingut

EASTER EGG HUNT Llegeix més »

PROJECTE DELS DINOSAURES P4

Si entreu a P4, vigileu! Hem començat el projecte dels dinosaures i la nostra classe està envoltada de tots ells. Tots els nens i les nenes, amb l’ajuda de les famílies, van anotar en un full el que volíem saber dels dinosaures. Un cop recopilades les preguntes, hem començat a investigar i de mica en

PROJECTE DELS DINOSAURES P4 Llegeix més »

EDUCACIÓ FÍSICA, SEGON TRIMESTRE

Sembla mentida, però ja està finalitzant el segon trimestre. Ha estat molt productiu i s’ha pogut treballar/aprendre/divertir-nos força. A Educació Infantil hem continuat coneixent i experimentant amb el nostre propi cos. D’aquesta manera es construeix uns bon fonaments per més endavant. A Primer s’han treballat els Sentits, l’Actitud Postural i la Lateralitat. A Segon hem

EDUCACIÓ FÍSICA, SEGON TRIMESTRE Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut