SABEU… JA FEM P4 I ESTEM MOLT CONTENTS!
Quines ganes que teníem de tornar a l’escola, tornar a veure’ns i compartir dia a dia un munt de coses. Tenim classe nova i moltes novetats que anem assimilant sobre la “nova normalitat” però el més important és que estem molt contents i tenim moltes ganes d’aprendre coses noves!
SABEU… JA FEM P4 I ESTEM MOLT CONTENTS! Llegeix més »
