i5

KEITH HARING ENS INSPIRA!

Els nens i les nenes de P5 han descobert algunes coses d’en Keith Haring. Era un artista que li agradava pintar a les parets i dibuixava figures humanes molt senzilles de colors molt vius com els alumnes de P5!  Mireu algunes de les imatges fent clic a l’enllaç.

KEITH HARING ENS INSPIRA! Llegeix més »

EDUCACIÓ FÍSICA, SEGON TRIMESTRE

Sembla mentida, però ja està finalitzant el segon trimestre. Ha estat molt productiu i s’ha pogut treballar/aprendre/divertir-nos força. A Educació Infantil hem continuat coneixent i experimentant amb el nostre propi cos. D’aquesta manera es construeix uns bon fonaments per més endavant. A Primer s’han treballat els Sentits, l’Actitud Postural i la Lateralitat. A Segon hem

EDUCACIÓ FÍSICA, SEGON TRIMESTRE Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut