ANIMALS EN PERILL D’EXTINCIÓ 2n
Aquest trimestre l’alumnat de 2n va decidir investigar Per què hi ha animals en perill d’extinció? A partir d’aquesta pregunta vam fer sis grups de treball, amb diferents temàtiques, i a partir de diversa informació que tenien a l’abast (un petit dossier, llibres, vídeos, imatges d’internet…) varen anar elaborant el seu mural fins a fer-ne […]
ANIMALS EN PERILL D’EXTINCIÓ 2n Llegeix més »

