General

SORTIDA ALS POBLES EI

El dimecres 8 de març els nens i nenes de P3, P4 i P5 vam anar d’excursió a Terrades, Sant Llorenç de la Muga i Albanyà. Estàvem ben emocionats! L’autocar ens va recollir a l’escola de Llers i va enfilar camí cap al primer poble, Terrades. Tot passejant vam anar passant per davant de les […]

SORTIDA ALS POBLES EI Llegeix més »

ESTONES A P3

A les estones d’Ambients i de joc compartir, aprenem moltíssimes coses que ens serviran per entendre i incorporar nous aprenentatges. Us deixem algunes imatges d’aquestes estones: 

ESTONES A P3 Llegeix més »

CARNAVAL 2022

Atenció, clicant la imatge, podeu veure les fotos i aquí sota us deixem els enllaços dels vídeos. Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra col·laboració al llarg de la setmana i per acompanyar-nos durant la rua! Vídeos: Ball de P3 Ball de P4 Ball de P5 Ball de 1r Ball de 2n

CARNAVAL 2022 Llegeix més »

SORTIDA TEATRE-MUSEU DALÍ

Sabeu on vam anar el dimecres 9 de febrer? A visitar el Teatre-Museu Dalí! L’alumnat de 1r, 2n i 3r, vam veure quadres gegants, dracs, un pa d’or, una habitació decorada com una selva, vam visitar la tomba d’en Dalí i vam veure un cotxe que plovia per dins. Ens va agradar molt la sala

SORTIDA TEATRE-MUSEU DALÍ Llegeix més »

DIA INTERNACIONAL DE LA NO-VIOLÈNCIA I DE LA PAU

El Dia Escolar de la No-violència i la Pau (o el seu acrònim DENIP), conegut també com a Dia Mundial o Internacional de la No-violència i la Pau, fou fundat l’any 1964 pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal, i és una iniciativa d’Educació No-violenta i Pacificadora, difosa internacionalment. Es practica a escoles de tot el món, els dies 30 de gener i propers (aniversari de

DIA INTERNACIONAL DE LA NO-VIOLÈNCIA I DE LA PAU Llegeix més »

SOM DIPUTADES I DIPUTATS

L’alumnat de cicle superior hem visitat el Parlament de Catalunya!. Això ha estat el 27 de gener d’aquest 2022. Abans, però, ens hem posat a la pell de les persones polítiques i  hem creat els nostres partits polítics: el partit blau, el vermell, el groc i el verd. Durant els mesos de gener i febrer,

SOM DIPUTADES I DIPUTATS Llegeix més »

SORTIDA AL MONTGRÍ

El dia 4 de febrer l’alumnat de cicle superior vam anar d’excursió al Castell de Montgrí. Ens van acompanyar dues mestres del Camp d’Aprenentatge, la Xon i la Rosa. Ens van ensenyar la vegetació pròpia de la zona, la fauna i el tipus de roques que formen el massís. Vam aprendre a distingir les roques

SORTIDA AL MONTGRÍ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut