SORTIDA A LA PEDRERA TRAMUNTANA
El dia 3 d’abril l’alumnat de sisè vam fer una sortida a la pedrera Tramuntana de Llers. Vam iniciar l’activitat amb una xerrada a la classe que ens va fer l’Albert, enginyer de mines que treballa a l’empresa Cales de Llierca. Ens va explicar la importància de l’extracció de minerals en el nostre dia a […]
SORTIDA A LA PEDRERA TRAMUNTANA Llegeix més »










