Nom de l'autor: Escola de Llers

CONTES AMB LLUM

Fa uns dies, l’alumnat d’Infantil, vam gaudir d’una sessió de Contes amb llum a càrrec de la Gemma de “Murmuri”. Ens va representar la història de “En Patufet” i la de “Les 7 cabretes”!!  

CONTES AMB LLUM Llegeix més »

SANT JORDI 2022

Tornant de Setmana Santa vam realitzar les activitats relacionades amb la diada de Sant Jordi. Divendres a la tarda vam gaudir de poemes, cal·ligrames, còmics, anagrames, cançons.. i tot seguit vam fer l’intercanvi de llibres i contes des de P3 fins a 6è. A continuació cliqueu la imatge per veure les fotos i els enllaços

SANT JORDI 2022 Llegeix més »

EASTER EGG HUNT

Abans de Setmana Santa, tots els nens i nenes de l’escola hem estat elaborant i pintant ous de fang per poder fer dur a terme l’Easter Egg Hunt, un joc relacionat amb la Pasqua durant el qual s’oculten ous decorats perquè els nens i nenes els puguin trobar. Aquí veureu la feinada que hem tingut

EASTER EGG HUNT Llegeix més »

CARNAVAL 2022

Atenció, clicant la imatge, podeu veure les fotos i aquí sota us deixem els enllaços dels vídeos. Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra col·laboració al llarg de la setmana i per acompanyar-nos durant la rua! Vídeos: Ball de P3 Ball de P4 Ball de P5 Ball de 1r Ball de 2n

CARNAVAL 2022 Llegeix més »

TALLERS A EDUCACIÓ INFANTIL

Aquest curs, malgrat no poder-nos barrejar, hem reemprès els Tallers. Cada grup d’infantil ho fa a la seva classe i qui canvia som les mestres. Els tallers que fem són: Pintura amb l’Anna i la Montse, Cos i moviment amb la Lia i la Gina i Fang amb la Maria i l’Anna M. Cada setmana

TALLERS A EDUCACIÓ INFANTIL Llegeix més »

SORTIDA A PÚBOL C.M.

Quina il·lusió! Tornem a anar d’excursió amb autobús! El dimecres 27 d’octubre els alumnes de 3r i 4t vam sortir a conèixer la Casa-Museu Castell de la Gala a Púbol. Vam descobrir que era molt gran i molt maca i sabeu qué és el que més ens va sorprendre? Llegiu, llegiu … El Castell va

SORTIDA A PÚBOL C.M. Llegeix més »

MAS MARCÈ. P3, P4, P5

Quina alegria! Ja tornen les excursions i el dia 3 de novembre els alumnes de P3, P4 i P5 van anar d’excursió a Mas Marcè. Tot i que el temps no va acompanyar gaire, les ganes de sortir i de tornar a pujar a l’autocar amb els amics i amigues van fer que tots estiguéssim

MAS MARCÈ. P3, P4, P5 Llegeix més »

HALLOWEEN

Del 25 d’octubre al 5 de novembre, els alumnes de primària van poder gaudir de diverses activitats relacionades amb el Halloween, una festivitat estesa per arreu del món i, en especial, pels països anglosaxons. Els alumnes més menuts van visualitzar un episodi especial de Halloween dels actors i atletes “Ninja Kidz”. Els alumnes més grans

HALLOWEEN Llegeix més »

FEM MÚSICA A 1r!!!

La cara de sorpresa dels “ratolins” en veure arribar l’Anna M. que venia a fer música va ser genial. Descobrir la Giberta amagada dins la bossa ja va ser un esclat d’alegria i emoció. I és que amb la Giberta hem estat fent diferents jocs musicals barrejats amb la preparació de la dansa de la

FEM MÚSICA A 1r!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut