CONTES AMB LLUM
Fa uns dies, l’alumnat d’Infantil, vam gaudir d’una sessió de Contes amb llum a càrrec de la Gemma de “Murmuri”. Ens va representar la història de “En Patufet” i la de “Les 7 cabretes”!!
Fa uns dies, l’alumnat d’Infantil, vam gaudir d’una sessió de Contes amb llum a càrrec de la Gemma de “Murmuri”. Ens va representar la història de “En Patufet” i la de “Les 7 cabretes”!!
Tornant de Setmana Santa vam realitzar les activitats relacionades amb la diada de Sant Jordi. Divendres a la tarda vam gaudir de poemes, cal·ligrames, còmics, anagrames, cançons.. i tot seguit vam fer l’intercanvi de llibres i contes des de P3 fins a 6è. A continuació cliqueu la imatge per veure les fotos i els enllaços
Abans de Setmana Santa, tots els nens i nenes de l’escola hem estat elaborant i pintant ous de fang per poder fer dur a terme l’Easter Egg Hunt, un joc relacionat amb la Pasqua durant el qual s’oculten ous decorats perquè els nens i nenes els puguin trobar. Aquí veureu la feinada que hem tingut
Atenció, clicant la imatge, podeu veure les fotos i aquí sota us deixem els enllaços dels vídeos. Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra col·laboració al llarg de la setmana i per acompanyar-nos durant la rua! Vídeos: Ball de P3 Ball de P4 Ball de P5 Ball de 1r Ball de 2n
Aquest curs, malgrat no poder-nos barrejar, hem reemprès els Tallers. Cada grup d’infantil ho fa a la seva classe i qui canvia som les mestres. Els tallers que fem són: Pintura amb l’Anna i la Montse, Cos i moviment amb la Lia i la Gina i Fang amb la Maria i l’Anna M. Cada setmana
TALLERS A EDUCACIÓ INFANTIL Llegeix més »
Quina il·lusió! Tornem a anar d’excursió amb autobús! El dimecres 27 d’octubre els alumnes de 3r i 4t vam sortir a conèixer la Casa-Museu Castell de la Gala a Púbol. Vam descobrir que era molt gran i molt maca i sabeu qué és el que més ens va sorprendre? Llegiu, llegiu … El Castell va
SORTIDA A PÚBOL C.M. Llegeix més »
El passat 22 de novembre, els alumnes de 6è van fer una sortida per l’entorn per anar a veure pedra seca, aprofitant que des del 19 d’aquest mes se celebra la Setmana de la Pedra Seca arreu dels països catalans. Ens van acompanyar en Gerard i en Càndid, dos mestres jubilats que van fer de
SORTIDA LA GARRIGA – SETMANA DE LA PEDRA SECA Llegeix més »
Quina alegria! Ja tornen les excursions i el dia 3 de novembre els alumnes de P3, P4 i P5 van anar d’excursió a Mas Marcè. Tot i que el temps no va acompanyar gaire, les ganes de sortir i de tornar a pujar a l’autocar amb els amics i amigues van fer que tots estiguéssim
MAS MARCÈ. P3, P4, P5 Llegeix més »
Del 25 d’octubre al 5 de novembre, els alumnes de primària van poder gaudir de diverses activitats relacionades amb el Halloween, una festivitat estesa per arreu del món i, en especial, pels països anglosaxons. Els alumnes més menuts van visualitzar un episodi especial de Halloween dels actors i atletes “Ninja Kidz”. Els alumnes més grans
La cara de sorpresa dels “ratolins” en veure arribar l’Anna M. que venia a fer música va ser genial. Descobrir la Giberta amagada dins la bossa ja va ser un esclat d’alegria i emoció. I és que amb la Giberta hem estat fent diferents jocs musicals barrejats amb la preparació de la dansa de la
FEM MÚSICA A 1r!!! Llegeix més »