Encetem el projecte d’emprenedoria!

Com ja sabeu, els alumnes de 5è ens hem immers en un projecte d’emprenedoria, on cada aula crearà una cooperativa, amb tot el que això implica. Per començar i posar-nos una mica a to, han vingut des de l’ajuntament de Granollers per ajudar-nos i resoldre’ns alguns dubtes.

Ara ja sabem segur que ens interessa crear una cooperativa, ja que és la manera que tots siguem socis amb igualtat, tots tinguem veu i vot en les decisions que s’han de prendre, tots puguem donar el màxim de nosaltres mateixos i que els beneficis els puguem gaudir tots.

Ens han explicat també que hem d’enviar una sol·licitud a la oficina d’atenció al ciutadà (OAC) per demanar l’alta de la cooperativa amb el nom que hem escollit (tan de bo no estigui ocupat i ens l’acceptin!), des d’allà ens enviaran un NIF, que serà com el DNI de la nostra cooperativa. Llavors haurem de crear un acta de constitució de la cooperativa i els estatuts pels quals ens regirem. Tenim molta feina per endavant… ja comencem a veure que crear una cooperativa no és només anar a vendre al mercat per guanyar diners!

Deixem l’enllaç amb les fotografies.