Presentació

L’escola Lillet a Güell , va ser inaugurada l’any 1936 amb el nom d’escola “Unificada“.
L’edifici i els terrenys varen ser donats per Concepció Euras, vidua de Salvador Torrents, amb l’objectiu de ser destinats per contruir una escola per al poble.

A partir de l’any 1939, l’escola va ser regida per una junta parroquial fins l’any 1945.

De  l’any 1945 fins al 1969 ,varen regentar l’escola els Germans de la Salle.

El poble va comprar l’escola al Bisbat en aquell any, però, no va passar a ser definitivament propietat municipal fins l’any 1977.

En el transcurs dels anys, l’escola ha tingut diferents emplaçaments dins del municipi, variant segons les necessitats del poble.

Fins l’any 2001 l’escola estava ubicada en dos edificis: a l’antic edifici del Passatge de la Salle hi havia l’Educació Primària i a l’edifici del carrer Natzaret, prop de la piscina municipal, hi havia ubicat el Parvulari juntament amb la Llar d’infants.

Actualment els tres nivells que engloba l’escola (Llar d’infants, Parvulari i Educació Primària) es troben junts a l’edifici del Passatge de la Salle, és allà on ens podreu trobar.