Teatre a l’escola!

El divendres 30 de setembre¬†el grup de teatre “Teatre Aula” va venir a la nostra escola a fer-nos un espectacle molt bonic anomenat “El viatge de James”. Els alumnes de P3 a 3r s’ho van passar d’all√≤ m√©s b√© amb aquests personatges en forma de titelles. Els protagonistes de la companyia ens van deixar aquesta dedicat√≤ria tan xula:

“Molt√≠ssimes gr√†cies per tot, ens ho hem passat genial amb tots els nens i les nenes del col¬∑legi l’Estelada. Esperem tornar-vos a veure ben aviat. Els nens s’han portat d’all√≤ m√©s b√©.¬†Fins la propera.¬†Teatre Aula.”