Teatre a l’escola!

El divendres 30 de setembre el grup de teatre “Teatre Aula” va venir a la nostra escola a fer-nos un espectacle molt bonic anomenat “El viatge de James”. Els alumnes de P3 a 3r s’ho van passar d’allò mĂ©s bĂ© amb aquests personatges en forma de titelles. Els protagonistes de la companyia ens van deixar aquesta dedicatòria tan xula:

“MoltĂ­ssimes grĂ cies per tot, ens ho hem passat genial amb tots els nens i les nenes del col·legi l’Estelada. Esperem tornar-vos a veure ben aviat. Els nens s’han portat d’allò mĂ©s bĂ©. Fins la propera. Teatre Aula.”