Castanyada a l’Estelada

Entre dijous i divendres vam estar preparant la Festa de la Castanyada a l’Estelada.

Dijous a la tarda els alumnes dels diferents cursos es van barrejar per ajudar-se els uns als altres a fer paperines.

Divendres al matí, els alumnes d’Educació Infantil van anar a veure la Castanyera. Ella els hi va explicar un conte molt divertit i els alumnes li van ensenyar les tres danses que s’havien preparat. En acabar va compartir fruits secs amb tots els nens i nenes.

Divendres a la tarda tota l’escola ja estava a punt per celebrar la Castanyada amb danses i poemes i menjar-nos unes castanyes molt bones que ens havien torrat els pares i mares de l’escola.

Des de l’escola i en nom de tots els alumnes i professors agraïm un any més la col·laboració de les famílies en aquesta festa tradicional.