EL MENJADOR DE L’ESCOLA

Molts nens de l’escola al migdia es queden al menjador.

A partir d’ara quan sortim de la classe al migdia, l’alumnat de P3 fins a 3r dinen de dos quarts d’una fins a dos quarts de dos, que van al pati. Aleshores entren a dinar els de 4t ,5è i 6è. Quan acaben de dinar els més grans, van al pati mitja hora, i coincideixen amb tots els nens i nenes del menjador, menys P3 que van a dormir una mica. Els nens/es de P4 i P5 tenen un pati per ells. Alguns nens de P3 que no van a dormitori van al pati dels petits. Els nens i les nenes grans tenim el nostre pati.

No està permès anar a la biblioteca en hores del menjador, tampoc a les classes. Ara que s’atansa el nadal fem diferents activitats relacionades amb el nadal.