Visitem la Paeria i l’església de Santa Maria.

Els passat dimarts 5 de febrer, els alumnes de cinquè, com que estàvem treballant la festa Major del Santíssim Misteri, vam anar a visitar la Paeria i l’església de Santa Maria. El nostre guia, l’Armand, ens va explicar moltes coses. Al vestíbul del primer pis de la Paeria, hi havia una exposició dels elements festius de Cervera. Després vam visitar l’església de Santa Maria, dels s. XIV i XV, que és del gòtic. Allà vam poder veure les columnes vestides amb els velluts per l’ocasió i l’Armand ens va explicar la llegenda del Santíssim Misteri. Va ser tot molt interessant.

Alumnes de cinquè.