L’alumnat de CS vam anar al camp d’aprenentatge del Vendrell

El passat 23, 24 i 25 d’Octubre l’alumnat de 5è i 6è de l’escola Les Savines vam anar al camp d’aprenentatge Pau Casals al Vendrell.

El dimecres quan vam arribar vam esmorzar i després vam fer 3 tallers: gravació del propi CD, experimentem amb el so i dissenyem i participem al projecte «Dona la Nota 2020». El dia següent vam fer una activitat relacionada amb el rock and roll, també vam participar en un concert de la història del rock a l’auditori i vam finalitzar el dia visitant la casa museu de Pau Casals.

Al matí de l’ultim dia vam fer les maletes, a continuació vam esmorzar i vam continuar fent les maletes. Els que havien acabat de fer les maletes podien anar a fer joc lliure i a mig matí vam fer un escape room sobre la història de la música. Vam dinar i a les 3 vam marxar.

Va ser una experiència molt divertida. Nosaltres ho recomanem perquè vam aprendre molt.

Ens ho vam passar molt bé!!!!