FAMÍLIES I APRENENTATGE COOPERATIU

Al mes de desembre es va fer una reunió amb els pares i mares dels alumnes d’educació primària.

Els objectius de la reunió eren:

1. Donar a conèixer alguns aspectes metodològics i/o projectes de l’escola.
  2. Presentar la nova llei d’avaluació.
  3. Lliurar els informes d’avaluació  a les famílies.

A les famílies de 2n, 4t i 6è se’ls va presentar el projecte d’Aprenentatge Cooperatiu de l’escola. Així, als pares i mares dels alumnes de 2n els vam explicar el funcionament del Quadern i Pla de l’Equip.

cimg6708

Les famílies de 4t van realitzar una dinàmica cooperativa que porta per nom “El joc del llapis”:

Aquesta dinàmica consisteix en fer un dibuix per parelles. Cada parella té un únic full de paper i un llapis. Cada membre de la parella ha de pensar en una figura senzilla i entre les dues prenen el llapis i comencen a dibuixar allò que han pensat. No poden parlar.

A continuació podreu veure algunes dels resultats finals:

I els pares i mares de 6è van veure un vídeo on els alumnes opinaven sobre l’aprenentatge cooperatiu:

VÍDEO 6è B                                               VÍDEO 6è A