Visita especial a la nostra escola, en el Dia d’Europa del 9 de maig

Benvolgudes famílies,

Avui dia 9 de maig, és el dia d’Europa, i els nens i les nenes de 6è, hem tingut una visita molt especial, en Joaquim Millàn, que és el Sercretari General del Consell Català del Moviment Europeu.

Ens ho hem passat genial, ja que ens ha preparat una sessió basada en el concurs de “Passaparaula”, amb la temàtica de “Quina Europa tenim els joves”, i hem pogut aprendre moltes coses que no sabiem de la Unió Europea de manera divertida.

A més a més, ha fet entrega d’una bandera institucional Europea a la nostra Directora, de manera que la poguem tenir i fer servir a la nostra escola.

Moltíssimes gràcies per tot Joaquim, ara ja sabem moltes més coses de la Unió Europea.

Nens i nenes de 6è de l’Escola Les Roquetes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *