Oberta la convocatòria de beques llibres i material escolar

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que la convocatòria ordinària per presentar les peticions per a l’obtenció de beques per llibres i material escolar  ha començat i acaba el 23 de juny.

Com l’any passat, les peticions s’han de presentar a l’OAC de Can Puig i a la de la Vinya d’en Petaca.

Us adjuntem els arxius necessaris per presentar la sol·licitud. També us podeu descarregar els formularis de la web de l’Ajuntament.

Arrel d’algunes preguntes respecte el certificat de matriculació al centre –atès que cada centre té el seu model propi- convé tenir en compte que l’important és que el certificat contingui tota la informació que requereix el nostre model, el format és indistint.

És important que les famílies no oblidin fer la comanda de llibres en el lloc corresponent (centre educatiu, AMPA, empresa Iddink en el cas de l’ institut Can Puig), ja que els circuits d’encarregar els llibres i el d’atorgar les beques són diferents.

Arxius per descarregar:

BASES_BequesLlibres_2017_2018                       SOL·LICITUD Beques Llibres i Material Escolar

Una salutació,

Ajuntament de Sant Pere de RIbes i Escola Les Roquetes