Us desitgem us estiu ple de…

Benvolgudes famílies,

L’Equip Humà de l’Escola Les Roquetes us hem preparat aquest vídeo per a acomiadar aquest curs.

Ha sigut un any diferent, és una realitat, però no ho diem de manera negativa. Segur que tots hem tret coses bones i és important sempre mirar la part positiva de cada situació.

En aquest vídeo, tot l’equip de l’escola, us enviem els nostres millors desitjos per aquest estiu. Però veureu que apareixem amb les mascaretes posades. Ho fem per a recordar-vos que hem de continuar cuidant-nos, perquè us volem veure a tots i a totes ben sans i forts el proper setembre.

Fins aleshores, una abraçada molt gran i a gaudir d’un estiu ple de…………..