Balanç dels primers mesos

Benvolgudes famílies des de l’inici de curs, ja portem dos mesos en funcionament. Durant tot aquest temps hem estat treballant perquè totes i tots els vostres fills/es assistissin a l’escola i poguessin fer una vida escolar adaptada a la situació de pandèmia.

Ara però, és hora de fer balanç, aturar-se un instant, mirar enrere, i descobrir que tots els esforços que la nostra comunitat educativa ha realitzat han valgut la pena.

Amb tots aquests fets, l’equip humà del centre volem fer un agraïment públic a tots els membres que dia a dia ens heu ajudat a fer possible aquesta “nova normalitat” a l’escola,  infants, famílies, mestres, personal administratiu, monitors, associació de famílies i altres estaments.

Moltes gràcies, per fer-nos la feina una mica més fàcil, valorem molt positivament i amb molta satisfacció el grau d’implicació que tothom ha demostrat perquè el funcionament diari de l’escola tingués la menor incidència possible dins les aules.

Equip Humà de l’Escola Les Roquetes