INFORMACIONS AFA

L’AFA SOM TOTES!

I  ho diem  perquè  tots i totes ens sentim part de l’escola, oberta a tothom, que desinteressadament i sense cap ànim de lucre volem contribuir en l’educació que reben els nostres fills i filles.

Com a junta oferim i compartim part del nostre temps en col·laborar i aportar el possible  perquè  funcionin les diverses activitats que van relacionades amb l’escola com també les que oferim per les famílies.
Això no vol dir que la resta de famílies no puguem col·laborar també. Tota col·laboració és benvinguda: aportar idees, fer suggeriments, oferir ajuda per temes esporàdics …

Així doncs, donar-vos la benvinguda a un nou curs en què la volem encetar amb moltes ganes de continuar fent  més  coses!

us  convidem doncs,  a que  participeu de l’Assemblea que es farà  el proper dilluns  7 d’octubre a la Biblioteca de l’escola a 3/4 de 5 de la tarda.

Us  presentarem activitats i proposta de xerrades com  també  les col·laboracions i aportacions entre  Afa  i escola, també ens acompanyaran les companyes de menjadors  perquè  ens expliquin el  seu projecte  i novetats d’enguany.

Us  fem arribar també la informació del primer TALLER EN FAMÍLIA.!
A LA TARDOR  PANELLETS  D’ AMETLLA ,  CODONY , COCO I PINYONS!!

Gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *