TANCAMENT DE TRIMESTRE

Us informem que avui dilluns dia 21 serà el darrer dia de trimestre, que funcionarà amb normalitat amb el servei de menjador i casalet.

Se’ns ha comunicat que la data prevista per començar l’escola després del període de vacances de nadal serà EL DILLUNS 11 DE GENER, i NO el dia 8 com inicialment estava aprovat en el Calendari Escolar.
Aquest curs, i degut a les mesures preventives del Covid els alumnes no podran portar joguines de casa quan retornem a l’escola.

L’Equip Directiu vol fer públic un missatge de reconeixement a tota la comunitat educativa: mestres, personal d’administració i serveis, alumnes, famílies, Ajuntament, AFA, personal de cuina, personal de neteja, monitors de menjador i extraescolars… per la tasca realitzada en aquesta situació de pandèmia que ha requerit de molt esforç, responsabilitat, temps i dedicació per part de tots i totes.
Continuarem treballant per avançar!

Bones Festes! I molta salut!
Equip Directiu
21 de desembre de 2020