REUNIÓ DE DELEGATS I DELEGADES

Aquesta setmana hem realitzat una reunió de delegats, on hi havia representació dels alumnes des de P5 fins a 6è de primària.
Vam tractar diferents temes:
– Circulació de bicicletes i patinets: hem recordat quin hauria de ser l’ús més adequat de les bicicletes i patinets, i sobretot, que no ens podem oblidar de portar el casc!
– Menjador: la dietista de l’escola , juntament amb la junta de l’AFA han elaborat un díptic informatiu sobre l’alimentació. Reflexionem sobre la importància de seguir una dieta saludable i s’entreguen els díptics.
– Creació del Consell dels Infants: s’informa als alumnes que l’Ajuntament de Gurb properament aprovarà els estatuts per poder crear “El Consell dels infants”, serà un espai de participació dels infants on hi haurà representació dels alumnes de 4t, 5è i 6è de primària i treballarem conjuntament el centre, Ajuntament i alumnes. Es fa aquesta actuació perquè en el nou projecte de direcció hi figura ampliar els espais de participació dels alumnes, i per això s’ha demanat el reconeixement com a “Centre Amic de APFRATO” a l’associació Pedagògica APFRATO liderada pel SR. Francesco Tonucci.
– Projecte del pati: s’informa que es realitzaran actuacions de millor al pati properament, unes actuacions les assumirà el centre i una l’AFA. També s’ofereix als alumnes la possibilitat que parlin a les aules i facin propostes de pintar dibuixos, o algun material que considerin que necessiten per tal d’ampliar el tipus de joc al C/Vallès.
Aquests representants dels alumnes, un cop finalitzada la reunió hauran d’explicar-ho als seus companys/es de classe. A les aules de P4 i P3 seran els alumnes de 5è i 6è els encarregats d’explicar-ho.
Molt bona feina delegats i delegades!