Sant Jordi 2020

Tot l’equip de l’escola tenim un missatge:

clicant la imatge accedireu al vídeo

En els darrers anys, pels nens i nenes de Les Basseroles, Sant Jordi sempre havia tingut el mateix significat: anar a l’escola i trobar a l’entrada la paradeta de llibres; fer una rosa amb el material que fos per regalar a les mares, germanes o àvies; fer un punt de llibre ben original; escriure un conte, una faula, una endevinalla o, fins i tot, un poema; celebrar els Jocs Florals; reviure les proeses del cavaller Sant Jordi i jugar al pati a lluitar contra el drac…i, sobretot sobretot, felicitar els Jordis i les Jordines. I qui s’oblidava de passar a visitar els companys de 6è a alguna de les paradetes de roses i col·laborar comprant-ne una, dues o tres…?

Aquest any, degut al confinament, no podem dir que ha estat un Sant Jordi típic però, no per això, hem deixat de banda les tradicions. Tots els alumnes de l’escola, des dels més petits fins als més grans, durant tota la setmana han fet un seguit d’activitats relacionades amb la Diada. Se’ls ha proposat omplir els carrers (finestres i balcons) amb roses fetes a mà amb els materials que tinguessin per casa; han treballat la poesia per cicles: els més petits han fet endevinalles, els mitjans han creat cal·ligrames súper originals i els més grans han  inventat poemes (en català o castellà); i per últim, ens han fet recomanacions dels llibres que més els hi agraden.

Aquí teniu el recull que hem fet per a tots vosaltres! Gaudiu-ne

clicant les imatges accedireu als continguts