Carta d’Inici de Curs 2018 – 2019

logos_les_basseroles_color

Benvolgudes famílies, a continuació us detallarem la informació més rellevant per l’inici de curs.

CALENDARI ESCOLAR

• Aquest curs comença el dimarts 12 de setembre.
  • Els dies de lliure disposició seran: 2 de novembre, 7 de desembre 2018 i 4 de març 2019.
  • Els dies de festa local són: 10 de juny i queda pendent un dia de festa local al 2019.
  • El dia 21 de desembre i de l’11 al 21 de juny farem jornada intensiva (de 9 a 13 h.)
  • Les vacances de Nadal seran del 22 de desembre al 7 de gener, ambdós inclosos
  • Les vacances de Setmana Santa seran del 13 al 22 d’abril, ambdós inclosos.

DISTRIBUCIÓ DELS ESPAIS

ASPECTES ESPECÍFICS

EDUCACIÓ INFANTIL

• Una bata de pintura (NO CAL PORTAR BATA DE CLASSE).
  • Un paquet gran de tovalloletes humides i una capsa gran de mocadors de paper.
  • Un got de plàstic amb el nom. Els rentarem a l’escola.
  • Uns mitjons antilliscants, que quedaran a l’escola, per fer psicomotricitat.
  • El dia de psicomotricitat: xandall i calçat esportiu amb velcro.
  • NO CAL PORTAR MOTXILLA, només una bossa de roba d’aproximadament d’uns 30x40cm per portar el tovalló i la carmanyola de l’esmorzar.
  •  Els nens de P3 i P4 han de portar una muda de roba completa marcada amb el nom per deixar  a l’escola i utilitzar en cas de necessitat.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

• Una bata per fer tallers de plàstica.
  • Totes les peces de roba (jaquetes, jerseis, bates…) han de portar una goma d’uns 15 cm per penjar i han d’anar marcades amb el nom.
  • L’escola proporcionarà tot el material necessari (no cal portar ni estoig ni carpeta).
  • Els dies d’educació física cal portar xandall i calçat esportiu .
  • Els alumnes del cicle dels mitjans han de portar un paquet gran de tovalloletes humides i una capsa gran de mocadors de paper.
  • Els alumnes del cicle dels grans han de portar una capsa gran de mocadors de paper.

ATENCIÓ:

Tots els objectes d’ús personal (bates, jerseis, abrics, tovallons, gots….) han de portar el nom del nen marcat.

Els jerseis, jaquetes i abrics han de portar una goma o una veta d’uns 15 cm per poder-les  penjar.

SERVEI DE MENJADOR

Aquest servei el gestiona el Consell Escolar i la Comissió de menjador.

El menjador és un servei  no obligatori i es podrà utilitzar d’una manera fixa o esporàdica.

• L’horari d’aquest servei és de 2/4 d’1 del migdia a 3 de la tarda.

PAGAMENT MATERIAL ESCOLA CURS 18-19

Per fer efectius els pagaments del curs 18-19 podeu triar tres modalitats diferents:

• PAGAMENT ÚNIC: 145€ abans del 30 de setembre de 2018.
  • EN DOS PAGAMENTS: 72,50€ abans del 30 de setembre de 2018. El segon pagament de 72,50€ durant el mes de març.
  • MENSUALMENT: 14,50€ a la secretaria de l’escola de l’1 al 5 de cada mes.

BBVA: ES54   0182   8748   4102   0000   7974

Especifiqueu: NOM, COGNOMS I CURS DE L’ALUMNE

Us desitgem un bon estiu i unes bones vacances.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *