Extraescolars

Benvolgudes famílies,

Després d’un intens treball per part dels pares i mares de l’AFA, finalment hem aconseguit organitzar diverses activitats extraescolars, tot intentant donar resposta a les peticions que ens vau fer arribar a través del formulari que us vam enviar.

Dir-vos que, tot i que ho hem intentat, no ens ha estat possible organitzar una extraescolar de música (era una de les activitats més demanades). No obstant, intentarem organitzar tallers puntuals al llarg del curs.

Així doncs, us presentem la proposta d’activitats, les quals s’iniciaran la primera setmana d’octubre fins el mes de juny, així com algunes consideracions a tenir en compte en la gestió i realització de cadascuna d’elles.

Fulletó Extraescolars

Tal i com podreu observar, en algunes activitats es proposen inicialment diferents grups en funció de les edats, i d’altres s’acabaran de tancar en funció de les inscripcions obtingudes.

Per realitzar les inscripcions caldrà que complimenteu el formulari que hem preparat. És necessari omplir 1 formulari per cada infant. La data límit per complimentar-ho és el dia 20 de setembre.

Per a fer la inscripció cliqueu el següent enllaç:

Qualsevol dubte o aclariment no dubteu en contactar amb nosaltres, així com per aportar qualsevol suggeriment o millora del programa d’extraescolars.

Que tingueu molt bon inici de curs!