VISIBILITZEM LES DONES

Ens agradaria no haver de reivindicar el Dia internacional de les dones, això voldria dir que no hi ha desigualtats entre dones i homes. Però donat que, de moment, això no és així seguirem treballant per la coeducació, la reivindicació de la igualtat de drets i oportunitats i la visibilització del paper de les dones en el passat, present i futur.

Aquesta tasca cal fer-la dia a dia i des de tots els àmbits. A l’escola ho tenim sempre present.

Us mostrem un treball que s’ha fet des de l’àrea de plàstica.  S’ha presentat a l’alumnat una autora, la Heather Hansen,  artista visual, dissenyadora i ballarina que fa servir la dansa i el moviment per fer les seves creacions artístiques. El cos és el seu pinzell, li cal usar teles de grans dimensions. Posteriorment les nenes i els nens n’ han fet la seva interpretació personal.

HEATHER HANSEN

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *