LES ESCALES DE LA NOSTRA ESCOLA… CARREGADES DE MISSATGES BONICS!

Els nens i les nenes de Cicle Superior van passar unes bones estones a l’hora de biblioteca dissenyant com serien els vinils per decorar les escales principals de l’escola. Ens feia il·lusió que l’alumnat d’aquest cicle pogués participar en la proposta i elecció de missatges bonics per decorar l’escola. Uns missatges que ens volen fer reflexionar i ens volen transmetre uns valors molt importants: esforç, autoestima, amistat, unió… Aquestes frases que hi ha a les escales són les que van sortir més votades a les classes de 5è i 6è. D’una llarga llista de missatges que es van proposar a les aules, en van poder triar 5. Aquest treball ens va poder permetre llegir, comentar-les i reflexionar-hi. Esperem que us agradi molt el nostre petit gran projecte!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *