Nadal

El mes de desembre és sense dubtes, un mes molt especial a l’escola i està ple d’activitats extres.

Educació Infantil i Cicle Inicial surten al petit bosquet que hi ha fora de l’escola a buscar el seu estimat Tió. Després de tot un any, el moment en què el troben és un moment màgic. Durant un parell de setmanes, de P3 a 2n, van engreixant el Tió amb dolços, fruites i galete fins que està preparat.

Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior fan l’amic invisible. Durant la darrera setmana gaudeixen deixant pistes i petits reptes als seus amics i amigues i l’últim dia, quan aconsegueixen descobrir la persona que hi ha darrera d’aquestes pistes, obren els regals que s’han fet.

Durant l’última setmana del trimestre fem els concerts de Nadal al gimnàs de l’escola.   Els encarregats de presentar les cançons preparades per cada nivell són l’alumnat de 6è. És una festa oberta a les famílies i pels propers cursos la celebrarem en diferents dies donada la gran afluència de públic que ens ve a veure.

Per tancar la jornada tots els infants i mestres ens acomiadem fins l’any següent amb un pica pica de neules i torrons a càrrec de l’AMPA.