Final de curs

Després de tot un curs de treball carregat de multitud d’aprenentatges i quan la calor ja no dona treva, arriba la festa de final de curs. L’acte gira entorn l’alumnat de 6è, atès que és el moment d’acomiadar-los. Han finalitzat una etapa molt important i després de tants anys a l’escola els volem deixar el més bonic dels records al mateix temps que els volem desitjar molta sort en el seu pas a l’Institut. Cada infant de l’escola prepara un detall per cada un i aquell dia se’ls fa entrega al gimnàs de l’escola.

Després d’aquests moments tan emotius, la festa continua amb una gimcana de proves refrescants i finalment acabem tots al pati tirant-nos aigua amb tota mena d’utensilis. El més important és que ningú quedi sec!

Com cada festa, l’AMPA ens convida i en aquest ocasió ens ofereix un gelat per combatre la calor.