Castanyada

Quan arriba la tardor arriba la Castanyada i tot i que molts llocs han perdut la tradició, a la nostra escola ens agrada celebrar una festa ballant i menjant castanyes que ens regalen l’AMPA.

A més, des de l’any 2015-16 fem un concurs de mòbils de tardor on tots els alumnes i les seves famílies hi poden participar. Es tracta de crear un mòbil amb elements propis de la tardor que serviran per decorar l’entrada de l’escola. Després obrim les portes de l’escola per a que tothom els pugui veure i votar el que més agradi.

Els alumnes de 5è són els encarregats de presentar la festa i anunciar el guanyador o guanyadora del concurs al qual se li fa entrega d’un cistell amb fruites de tardor.

És una festa tancada a les famílies però sempre es fa un article a la pàgina web per a què tothom pugui veure com gaudim a la festa.